Subject: FW: Tele2 kooskõlastus Siivertsi vaatlustorn, Narva linn
From: "Krista Pihlapuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 08:36:48 +0300

Tere

Palun edastage isikute nimed ja isikukoodid ning objektile mineva sõiduki 
või sõidukite reg. number e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Esko Suharov lepib ka siis kokku aja 
Teiega.

Parimatega

Krista Pihlapuu
nõunik
Siseministeerium

 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Edith Mednikova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 6, 2025 3:22 PM
To: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tele2 kooskõlastus Siivertsi vaatlustorn, Narva linn

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Soovime kooskõlastada aadressil Siivertsi vaatlustorn paigaldatud Tele2 
tugijaama seadmete ümberehitus tööd. Planeerime olemaseolevad moodulid ning 
antennid vahetada uute vastu. Antennide arv samaks.
Tööd on planeeritud lähiajal, kestvus 2-3 tööpäeva. Palun infot 
territooriumile ligipääsu ning lubade kohta.

Tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Edith Mednikova

Tugijaamade haldusspetsialist

Tele2 Eesti AS| Valukoja 8 11415 Tallinn

Tel: +372 5505437

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

******** IMPORTANT NOTICE ********
The content of this e-mail is intended for the addressee(s) only and may 
contain information that is confidential and/or otherwise protected from 
disclosure. If you are not the intended recipient, please note that any 
copying, distribution or any other use or dissemination of the information 
contained in this e-mail (and its attachments) is strictly prohibited. If 
you have received this e-mail in error, kindly notify the sender immediately 
by replying to this e-mail and delete the e-mail and any copies thereof.

Tele2 AB (publ) and its subsidiaries (“Tele2 Group”) accepts no 
responsibility for the consequences of any viruses, corruption or other 
interference transmitted by e-mail.